Liigu sisu juurde

Kui te ei võta anoreksia juhtumeid, siis potentsiaalsed partnerid väärtustavad kõrgemalt neid, kes vastavad sotsiaalsetele standarditele, ja liiga suur kaal lükkab nad eemale. See on sõprade, sugulaste abi, tingimuste loomine, mis aitavad dieeti pidada. Motivatsioon kaalu langetamiseks külmkapis Kitsas nii sihvakas. Ja mis on sinu motiiv, kas teil õnnestus?

Kaaluge koos

Snacking kaalulangus on asi, nagu counterintuitive nagu see kõlab. Söömine sagedamini kaalust alla võtta?

Ma vajan kaalulangus inspiratsiooni

Jah, see võib töötada. Ei ole sellist asja nagu kiire lahendus ja kui teie eesmärk on kaotada kaalu, on oluline, et oleksid realistlikud ootused ja eesmärgi poole püüdlemine tervislikult ja mõtlikult. Kaalu kaotamine ei sõltu ainult toidu tarbimisest; teie une, stressi tase, teie tervis ja teie hormoonid võivad kõik mängida oma rolli, muutes selle super isikupärastatud asi, mis erineb inimesest teise.

Related Content

Ja kui teil on ebanormaalne söömine, on arst enne seda, kui hakkate oma toitumisharjumustega hakkama saama, rääkida arstiga. Isegi kui teil pole ebaharilikku sööki, on oluline mõelda, miks te üritate kaalust alla võtta, ja kaaluda, millist energiat võite seda teha, ja seda, kas teil on vaja seda teha. Paljudel juhtudel on tervislikum asi - meeles pidada, pöörata tähelepanu oma kehale, mitte kulutada aega või aju võimet mõtlema kalorite või arvude skaalal.

Riided, mis aitavad teil kaalu kaotada by Malia Frey 1 - Kas kaalulangus rõivad tõesti toimivad?

Jällegi - see on isiklik. Kõige tähtsam on olla ennast hea. Nüüd räägime suupisteid.

Ma vajan kaalulangus inspiratsiooni

Snäkimine on superstaari harjumus, isegi kui te ei taha kaalust alla võtta. Terve päeva jooksul tervete minivibade hoidmine hoiab teie energiat stabiilsena, võimaldades teil jõudu läbi päeva Kuidas poletada reie rasva paevas see takistab teil korralikult süüa üle uitumist.

Motiivi leidmine on pool edust

Siin registreeritavad dieedialased jagavad kaheksat peamist reeglit, kuidas suupisteid õigel teel. Proovige süüa iga kolme või nelja tunni järel. Hankige õige toitainete kogus. Snäksimine kaalukaotuse või snäkimise jaoks võib osutuda hirmutavaks, sest peate välja selgitama, mida teie keha vajab, kuid dieedil on mõningaid kasulikke juhiseid. Peaksite silma peal hoidma ka suhkru ja naatriumi silma peal, kahe võimaliku häirijaga. Kaalutage peamine prioriteet, kui see tegelikult toimub.

Mitmetel tööülesannete täitmine on kõvasti harjumus loobuda, kuid see on väärt, kui sööte siis teiste tegevustega võrreldes vähendada.

Leidke motiiv - pool edu

See tava, mida nimetatakse ka meeldejäävaks söömiseks, põhineb eeldusel, et täielikult keskendudes igale oma söömisele, muudab see lõpuks toiduga rohkem rahulolu. Keerake suupistete mäng, kui olete trenni viirus. Söömine just enne treeningut on kõhuvalu retsept.

Zeitlin ütleb, lõpetage enne treeningut suupiste vähemalt tund, enne kui hakkate higistama, nii et teil on piisavalt aega seedimiseks. Siin on mõned vähese kalorsusega kalajaid sisaldavate eelõpperajavad suupisted. Seoses treeningu söögiküntidega soovitab Zeitlin minna ühele, kui järgmise toidukorra töö lõpetamise järel läheb rohkem kui neli tundi.

Video: WW Gays Video 8: How We Dealt With Our Snacking Habits 2021, Mai

Vältige BLT-sid. Sellepärast, et inimesed mõnikord segavad karjatamist ja snackimist, kui nad on kaks täiesti erinevat asja.

Ma vajan kaalulangus inspiratsiooni

Eemale madala rasvasisaldusega või "kerge" esemetega. Nad tunduvad ideaalsed, kuid Zeitliini sõnul tähendavad need märksõnad seda, et toit on tõenäoliselt kooritud suhkruga ja lisatakse naatriumit, Ma vajan kaalulangus inspiratsiooni kompenseerida maitse kadu.

Ma vajan kaalulangus inspiratsiooni

Tegelikult jätke kõige pakitud toidud kokku. Mugavus on ahvatlev, kuid sageli on teil parem aega võtta oma suupisteid. Ja hoiustage tegelikkuses asemel.

Proovi 5 päeva tasuta!

Need on need, mis tulevad sans ümbrisesse või muidu sisaldavad minimaalse koostisainete loendit. Neil pole ickiseid lisaaineid, tavaliselt on palju häid asju nagu kiudaine, valk ja vitamiinid ja mineraalid ning sellised asjad nagu puuviljad ja köögiviljad on loomulikult osa kontrollitud, " ütleb Finkelstein. Kuid Ma vajan kaalulangus inspiratsiooni on see, et tavaline on Rasva poletamise olek liiga palju kordi ja vajab kiiret hammustust, mis ei jäta teid lootusetuks ja pahaks.

Ma vajan kaalulangus inspiratsiooni

Kõik see kõlab ilmselt toimivaks, eks?